Доставка та оплата

Як зробити замовлення

Шановний покупець! Ви можете зробити замовлення в нашому Інтернет-магазині наступними способами:
 

1.  зв’язатися з нашим консультантом за телефонами: 073-611-77-26

2.  написати нам по електронній пошті: mamulyashopping@gmail.com

3.  або ж відібрати товари до кошика та оформити замовлення безпосередньо на сайті, після чого наш консультант сам зв’яжиться з вами для уточнення всіх деталей.

Ви можете зареєструватися в нашому онлайн-магазині, щоб не вносити свої персональні дані щоразу при оформленні замовлення. Для зареєстрованих користувачів діє накопичувальна система знижок.
 
Умови  оплати та доставки

Зверніть увагу, відправка замовлень відбувається за попередньою передоплатою в розмірі 200 грн.

Доставка здійснюється транспортним перевізником Нова Пошта за рахунок Отримувача. При доставці Новою Поштою необхідно вибрати номер відділення для коректного оформлення замовлення. 

Якщо замовлення на суму понад 2000 грн, доставка здійснюється безкоштовно при умові повної передоплати.

Детальніше умови оплати та доставки прописані в Договорі публічної оферти.



Умови повернення товару

Пам’ятайте, згідно Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів ви маєте право повернути товар, який Вам не підійшов або просто не сподобався, при умові, що цю річ не носили та при наявності всіх етикеток та ярликів. Виняток становлять білизна і колготи, які не підлягають обміну та поверненню згідно з Постановою КМУ № 1173 від 07.12.2005 р. При поверненні товару транспортні витрати оплачує Замовник.

Ви також маєте право відмовитись від замовленого товару в момент доставки. В цьому випадку ви оплачуєте тільки кур’єрську доставку.

Також можливо скористатися послугою "Легке повернення" за 0 грн від Нової Пошти.

Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова пошта здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупець має обов’язково потрібно зв’язатися з магазином та домовитися про повернення товару та коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

Як скористатись сервісом:

  • увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати отриману посилку із товаром, який потрібно повернути;
  • у рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;
  • зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку,

і все — експрес-накладна на повернення створена. Зверніть увагу, що ви не можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.

Після цього запакуйте відправлення та відправте товар на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур’єром. Доставка безкоштовна, утім за виклик кур’єра треба зробити доплату.

Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, білизна та колготи тощо.

Також зверніть увагу, що послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.  

Вдалих вам покупок!